Contact center kluczem do rozwoju Twojego biznesu!

Listopad 29 2017 05:06PM

Chcesz sprzedawać coraz więcej? Chcesz zdobyć więcej klientów? Zastanawiasz się nad optymalizacją działań w swojej firmie? To wszystko możesz osiągnąć korzystając z contact center. Przekonaj się, że warto!

Czym jest contact center?

Contact center to przede wszystkim wspomaganie rozwoju Twojego biznesu. Działamy tu na trzech płaszczyznach. Pierwszą jest call center, która skupia się na telefonicznym kontakcie z Klientem i należy do tradycyjnego kanału komunikacyjnego. Drugą jest nowoczesne rozwiązanie – live chat. Ostatnim z nich jest social media sales, które stanowi innowacyjne narzędzie w budowaniu wizerunku firmy i obejmuje działania w serwisach społecznościowych i aplikacjach mobilnych.

Co chcesz osiągnąć?

Na samym początku należy zrobić dokładny audyt swojego biznesu, który pokaże nam słabe i mocne strony działań firmy. Na tej podstawie można określić obszary, które wymagają udoskonalenia. Kolejnym krokiem jest poszukiwanie nowoczesnych i skutecznych rozwiązań z tego zakresu. Którego z nich potrzebuje Twoja firma? Poniżej prezentujemy poszczególne usługi w ramach contact center.

Call center

Call center zapewnia profesjonalną, telefoniczną obsługę klienta. Specjalnie przygotowani do tej roli doradcy klienta działają w wielu obszarach. Jest to infolinia informacyjna, obsługa reklamacji, helpdesk, back office oraz badania konsumenckie. Zapewnia to dotarcie do nowych klientów oraz wzrost sprzedaży.

Live chat

Nasza rzeczywistość nierozerwalnie związana jest z mobilnością. Większość naszych działań odbywa się poprzez telefon, laptop czy tablet. Jest to niezwykle ważne we wszystkich sferach naszego życia. Live chat zapewnia drugiej stronie anonimowość i szybki dostęp do informacji. Wyspecjalizowani doradcy klienta gotowi są odpowiedzieć na wszystkie nurtujące pytania, dociekania i uwagi. Dzięki nowoczesnym technologiom konsultant posiada informacje dotyczące zachowania klienta na stronie, zna jego kolejne wybory i sprawnie może dopasować odpowiednią ofertę do konkretnego klienta.

Warto nadmienić, że coraz większym zainteresowaniem współpracujących z nami firm cieszy się backoffice i helpdesk. Kompleksowa obsługa procesów posprzedażowych i dbanie o ich prawidłowy przebieg, a więc szybkie wprowadzanie umów, ich weryfikacja i uzupełnienie ewentualnych braków to gwarancja szybkiej dostawy zamówionego towaru. Wpływa to na pozytywne postrzeganie marki. Działania pracowników back office są dla klienta oczywiście mało zauważalne, ale nie można ich zaniedbywać, bo ostatecznie przekładają się poziom zadowolenia ze współpracy.

Z kolei helpdesk powstało, by pomóc w rozwiązaniu problemu lub zgłoszeniu awarii. Konsultanci obsługujący “pierwszą linię” muszą mieć szeroką wiedzę, aby pomóc dzwoniącemu jak najszybciej. Jeśli natomiast zgłoszenie jest skomplikowane i wymaga interwencji specjalisty, Konsultant przekieruje je do odpowiedniego działu.

Pełną naszą ofertą znajdziesz pod linkiem: https://ccig.pl/.

Skomentuj Post

Dodaj własny komentarz

  • Najnowsze

    Zobacz najnowsze i najważniejsze artykuły:

  • Polacy wolą kupować własne mieszkania, niż je wynajmować

    Niespełna 5 proc. Polaków wynajmuje mieszkanie na rynkowych zasadach. Ponad 80...

  • Rewolucja na rynku najmu

    Najemcy biur oczekują coraz nowocześniejszych koncepcji w wynajmie powierzchni....

  • Inwestycje w nieruchomości coraz popularniejsze

    Z racji na niskie oprocentowanie lokat bankowych Polacy coraz częściej inwestują...

  • Wynajmujemy apartament na wakacje – na co zwrócić uwagę?

    Wielu z nas, wyjeżdżając na wakacje, poszukuje swobody i prywatności, a mniej...

  • Wynajmujący w najlepszych lokalizacjach handlowych dyktują warunki mniejszym sieciom sklepów

    W Polsce działa już ponad 400 centrów handlowych. Właściciele najatrakcyjniejszych...

  • Wrzesień przyniósł ożywienie na rynku najmu. Nowe przepisy zmieniły sytuację lokatorów

    Wrzesień to dla studentów ostatni dzwonek na znalezienie lokum przed rozpoczęciem...

  • Polecane przez The Business Times:
  • Polecane przez The Business Times:

Pomysł Na Biznes

Jeśli chcesz, żeby biznes nie krył przed Tobą tajemnic warto na tym forum wymieniać się poglądami.

Biznes Plan

Biznesplany różnych firm, przykładowy biznes plan, gotowy biznes plan.

Inwestowanie

Giełda Papierów Wartościowych, Forex, Fundusze Inwestycyjne, Złoto i Surowce.
Agencja Marketingowa
© Times Press sp. z o.o. 2014 | Version 3.0.01.2014
Registered in Poland Registered office: Piastowska 46 lok.1, Jelcz-Laskowice, 55-220




www.BusinessTimes.pl nie ponosi odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie informacji zamieszczonych w serwisie,
ani za szkody poniesione w wyniku decyzji inwestycyjnych podjętych na podstawie treści, które zawiera www.BusinessTimes.pl.